Poznaj etapy naszej współpracy

O ważnych sprawach najlepiej porozmawiać

Tak jak głosi tytuł - o ważnych sprawach najlepiej porozmawiać. Dlatego preferuje rozmowy u mnie w kancelarii na żywo. Niektóre tematy też nie nadają się po prostu do omawiania przez telefon.

Zapraszam na spotkanie na którym omówimy dalsze kroki w Państwa sprawie. Rozumiem, że wizyta u adwokata może być stresującym i niecodziennym doświadczeniem. Dlatego postanowiłem opracować prosty schemat działania obrazujący typowy sposób dziania w przypadku podjęcia współpracy z moja kancelarią.

Kroki do sukcesu

Jak wygląda współpraca krok po kroku

01
Umów się na konsultację

Umów się na konsultację

Zapraszam do wstępnej rozmowy telefonicznej, która pozwoli wstępnie ocenić Państwa oczekiwania.

02
Spotkajmy się

Spotkajmy się

Co do zasady spotkania odbywają się w mojej kancelarii, gdzie omawiamy detale sprawy.

03
Analiza dokumentów i wycena

Analiza dokumentów i wycena

Po spotkaniu analizuję dokumenty oraz akty prawne i wyceniam naszą współpracę.

04
Zaczynamy współpracę

Zaczynamy współpracę

Jeżeli obie strony godzą się na warunki współpracy to zaczynamy działać.